Friday, April 20, 2012

Tutorial 4 - Cum faci un trandafir prin metoda quilling

Trandafiri in tehnica quilling
Miniatura quilling: ghiveci cu trandafiri si magnet
Pentru ca nu ne nastem invatati aventura spre cunoastere poate fi un pic dificila, mai ales cand nu stii exact cum si ce sa cauti. Cand vine vorba de arts&crafts tehnicile noi sunt challenging uneori, dar cu un pic de exercitiu, devin basic stuff destul de repede.
Descopera martisoarele pentru primavara 2015


narcise quilling cu trandafiri
O varianta foarte usoara de integrare a unui trandafir quilling este sa creati alte flori. Eu i-am folosit pentru narcise de exemplu.

tutorial trandafir quilling
Mai jos este si un tutorial video pentru trandafirii din hartie in tehnica quilling, daca nu va descurcati cu pozele.

Astazi va prezint si un tutorial video care va invata cum sa faceti un trandafir prin metoda quilling. Clipul e in engleza, dar miscarile sunt de baza. Mi s-a parut cel mai simplu tutorial pe tema asta. Un singur lucru am de adaugat. Cand fac trandafiri prin metoda quilling folosesc slotted tool in loc sa rulez hartia cu degetele. E mai usor si scade riscul de accidente. 

Puteti accesa aceasta pagina pentru o lista de tutoriale mai variata. Iar aici gasiti un alt tutorial, de aceasta data facut de mine, tot pentru flori quilling: un ghiocel din hartie, model pe care l-am folosit pentru martisoarele de hartie din 2013.

No comments:

Post a Comment