Sunday, November 17, 2013

Craciunul tau personal cu decoratiuni de Craciun DIY

Work in progress: braduti de Craciun din hartie realizati in tehnica quilling. Rezultatul final il puteti vedea aici
Noi ne-am apucat deja de decoratiunile de Craciun, chiar daca mai e ceva timp pana ne pregatim de Mos Nicolae si de impodobit bradutul. Anul acesta mai mult ca oricand imi doresc ca toate decoratiunile din brad sa fie facute de mine. Parca asa devine si Craciunul mai personal si mai deosebit fata de anii anteriori. Am gasit muuuulte idei si tutoriale pentru decoratiuni dedicate Craciunului realizate pe principiul DIY. Iata o parte dintre ele:


Fulgi de hartie decupati. Sigur modelele de mai sus cer rabdare dar sunt si variante mai simple... Ii mai tineti minte pe cei de la gradinita?
Cea mai simpla si de efect idee pentru decoratiuni personalizate chiar de voi fara a face investii mai mari: globuri de sticla sau de plastic incolore. Trasati cu lipici diverse modele si apoi tavaliti prin sclipici.
Daca iti doresti un bradut super original, cumpara de la magazinele de hobby sfere de plastic incolore pe care le poti umple cu diverse lucruri, de la beteala, la panglicute si chiar crengute de brad. V-am pregatit si eu decoratiuni asemanatoare. Urmeaza sa le gasiti si in magazin.
Simplu si practic gratuit... O ghirlanda din conuri de brad.
Si acum pentru cei rabdatori: globuri de craciun mosaic facute chiar de voi.
E timpul sa reciclati suportul de la prosoapele de hartie sau hartia igienica.
Nu stiu cati dintre voi mai au cutii de chibrituri acasa, dar le puteti recicla imbracandu-le in hartie colorata. Le legam cu o fundita si le facem ori globulete ori ghirlanda pentru bradut. Ca ghirlanda poate fi infasurata in jurul betelei.
Stelute din vreascuri decorate cu panglici, sfoara, nasturi si paiete. Am pregatit si eu cateva modele. Vor fii disponibile in magazin in curand.

No comments:

Post a Comment