Friday, February 21, 2014

Martisoare cu flori naturale presate


La inceputul lunii m-am mutat in casa noua, lucru care a implicat si o curatenie generala, inclusiv in biblioteca. Am descoperit culegeri de matematica si chimie pe care uitasem ca le aveam, ca sa nu mai zic si de ce. Pana cand, din greseala, am scapat una dintre carti din care au cazut cateva flori presate. Mi-au stat in biblioteca cam 2 ani. Le-am adunat din gradina bunicii, dornica sa le pastrez frumusetea si sa o redescopar peste ani, intocmai ca ierbarul pe care il tineam in copilarie.


 Anul acesta pleaca sa infrumuseteze inceputul de primavara al femeilor importante din viata voastra. 

Le comanzi la circulmagicshop@gmail.com. Stocul este limitat. Promit sa ma pregatesc mai bine la anul :)

No comments:

Post a Comment