Tuesday, December 9, 2014

Tutorial Origami: decoratiune stea de Craciun

steluta origami craciun hartie decoratiune brad diy-1
Decoratiuni de Craciun din hartie: stelute origami 

Anul asta m-am apucat cam tarziu de decoratiunile de Craciun...., dar am gasit pe Homemade Gifts Made Easy un tutorial origami simplu pentru stelute in cinci colturi si cred ca ma incadrez in timp. Vor deveni nu doar decoratiuni pentru bradul de Craciun, dar si cadouri pentru cei dragi. Aveti si voi mai jos tutorialul video pentru stelutele de hartie si voi reveni cu poze, imediat ce terminam de impodobit bradul.
Pasii ar trebui sa fie foarte simpli pentru aceia dintre voi care nu sunt la prima incursiuni in origami. Eu  n-am folosit hartie de origami. Am incercat cu ziar ca in imagini (imaginile din post nu imi apartin).
Urmariti clipurile mai jos sau pasii fotografiati pe acest link pentru a va face propriile decoratiuni de Craciun origami.

steluta origami craciun hartie decoratiune brad diy-1
Decoratiuni de Craciun din hartie: stelute origami 

No comments:

Post a Comment