Friday, March 8, 2013

In zilele reci se poarta catifeaua

Poate ca zilele nu mai sunt la fel de friguroase ca mai acum cateva saptamani, dar raman la fel de dificile cand vine vorba de alegerea tinutelor inspirate, la moda si calduroase. Nu mai suntem tocmai in sezonul de iarna, desi temperaturile de dimineata si seara nu sunt chiar prielnice hainelor din materiale subtiri. Si sincera sa fiu m-am cam saturat sa scot toate hainele din sifonier si sa strig frustrata ca nu am cu ce sa ma mai imbrac. Asa ca m-am uitat iar pe nenumaratele reviste de moda la tendintele anotimpului rece, poate poate imi vine o idee. Si am si gasit. CATIFEAUA. 

Da, stiu, nu suntem foarte obisnuite cu catifeaua, mai ales casual. Dar am gasit bluze transparente cu aplicatii de catifea foarte sic, blugi cu decupaje de catifea, chiar si salopete care arata suficient de sic pentru a fi purtate sambata in club si rochii de seara de care nu ai cum sa nu te indragostesti. Ah da si era sa uit de sacourile tip tunica din catifea neagra, clutch-ul rosu, botinele, pantofii si de ce nu si manichiura.

Jil Stuart


Gucci


Salvatore Ferragamo

Salvatore Ferragamo



Bien Savvy

No comments:

Post a Comment