Tuesday, March 5, 2013

Inspirational: motive si cusaturi traditionale romanesti

motive si cusaturi traditionale romanesti 1

Pregatind "iile" pentru martisoare am observat ca masina mea de cusut are si un model care este similar cu cusaturile de pe iile si prosoapele bunicii. Mi-au placut atat de mult ghioceii "imbracati" ca m-am hotarat ca trebuie neaparat sa ma inspir din motivele traditionale romanesti in ceea ce fac. L-am intrebat pe Google in seara asta de motive traditionale romanesti, de cusaturi populare, de puncte de cusatura din Transilvania, de etamina si costume populare romanesti. 

Descopera martisoarele pentru primavara 2015


Am gasit poze, am gasit porturi populare romanesti, modele de cusaturi, carti si culegeri dedicate diferitelor regiuni si traditi din Romania, si preferatele mele: poze alb negru de pe vremea cand era strabunica tanara. Imi aduc vag aminte de niste prosoape rosii si lungi cusute la razboi cu tot felul de modele. Le tinea mama bine. Acum stiu si de ce.

oua incondeiate motive romanesti
M-am gandit ca Inspirationalul de astazi se potriveste perfect, mai ales ca vine Pastele si multi dintre voi va pregatiti asiduu cu decoratiuni si cadouri:) Si nu stiu despre voi, dar mie pozele astea mi-au facut chef de migalit pe etamina X-ulete rosii.

covor cu motive florale romanesti

motive si cusaturi traditionale romanesti 2

motive si cusaturi traditionale romanesti 3

carte motive si cusaturi traditionale romanesti 5
 carte motive si cusaturi traditionale romanesti 1


motive si cusaturi traditionale romanesti 6

costume populare motive si cusaturi traditionale romanesti 1

carte motive si cusaturi traditionale romanesti 3

motive si cusaturi traditionale romanesti punct de cruciulita tutorial
punct de cruciulita - tutorial

motive si cusaturi traditionale romanesti ie si brau


motive si cusaturi traditionale romanesti 1 covor

motive si cusaturi traditionale romanesti 1 carte


costum popular motive si cusaturi traditionale romanesti 1costume populare vintage barbat si femeie

costum popular pentru femei vintage

costume populare vintage barbat si femeie

motive si cusaturi traditionale romanesti carte

model motive si cusaturi traditionale romanesti carte

motive si cusaturi traditionale romanesti fusta

motive si cusaturi traditionale romanesti covor

motive si cusaturi traditionale romanesti costum barbatesc

brau decorativ motive si cusaturi traditionale romanesti

motive si cusaturi traditionale romanesti

motive si cusaturi traditionale romanesti carte

motive si cusaturi traditionale romanesti

motive si cusaturi traditionale romanesti

No comments:

Post a Comment